Бережи здоров’я змалку
Мета. Розвивати бажання вести активний спосіб життя, дбати про свій фізичний і духовний стан. Виховувати корисні звички, які допоможуть зміцнити здоров'я, прищеплювати інтерес до занять фізкультурою і спортом. Дати дітям корисні поради щодо збереження і зміцнення здоров'я.
Учень 1. Здоров’я — розкіш для людини,
Найбільша цінність у житті.
Як є здоров’я день при днині,
Можливість є йти до мети.
Учень 2. Батьки всі хочуть й вчителі,
Щоб ви росли чудові.
І щоб ішли по цій землі
Розумні та здорові.
Учень 3. Бо хворому немилий світ,
Усе йому байдуже.
То ж бережи з дитячих літ
Своє здоров’я друже!
Учень 4. Здоров'я - це
багатство,
Яке Господь нам дав,
І треба, щоб з дитинства
Його ти цінував.
Учень 5. Здоров'я не придбаєш
За гроші, пам'ятай.
Його від Бога маєш,
Про це не забувай.
Учень 6. Бережи здоров'я змалку,
Бо хазяїн тіла - ти.
Щоб життя прожити довге,
Себе треба берегти.
Учень 7. Здоров’я – це ранок
Зі свіжим повітрям.
Це сонце, що гріє
Ласкаво й привітно.
Це хвилі Дніпра.
Що нам сили дають.
Бери це сміливо
Мій друже, і в путь.
Учень 8. Здоров’я – це смак
Свіжих ягід дозрілих,
Це спорт, що дає нам
Наснагу і силу.
Це сон, що на крилах
Нам зорі несуть.
Усе це з собою
Узять не забудь!
Учень 9. — Здоров, друже!
На здоров’я! —
Чути з Дніпра й Подністров’я.
Що не купиш і за гроші?
Це — здоров’я, мій хороший!
На здоров’я! —
Чути з Дніпра й Подністров’я.
Що не купиш і за гроші?
Це — здоров’я, мій хороший!
Мийдодир
Щоб міцне здоров’я мати,
Треба добре-добре знати
Дітям правила прості
Та за змістом — золоті!
Треба добре-добре знати
Дітям правила прості
Та за змістом — золоті!
Зарядка
Якщо хочеш, будь бадьорим
І міцним, здоровим будь —
Полюби тоді зарядку,
Та про неї не забудь!
І міцним, здоровим будь —
Полюби тоді зарядку,
Та про неї не забудь!
Досить ніжитися в ліжку,
Просипайся та вставай,
І під музику бадьору
Ти зарядку починай!
Просипайся та вставай,
І під музику бадьору
Ти зарядку починай!
Фізкультхвилинка «Якщо ти щасливий»
Учень 10. Якщо хочеш бути здоровим,
Кожен день зарядкою стрічай.
І повітря, і сонце, і воду
В різні пори року поважай.
Кожен день зарядкою стрічай.
І повітря, і сонце, і воду
В різні пори року поважай.
Учень 11. Настрій гарний тоді збережеться,
Завжди свіжою буде голова!
Не болітимуть ноги й серце,
І хвороба тобі не страшна!
Завжди свіжою буде голова!
Не болітимуть ноги й серце,
І хвороба тобі не страшна!
Учень 12. Ось поглянь: серед тебе багатство —
Вітаміни ростуть тут і там.
Хай завжди вони друзями будуть —
Посміхнеться здоров’ячко вам!
Вітаміни ростуть тут і там.
Хай завжди вони друзями будуть —
Посміхнеться здоров’ячко вам!
Вибігають мікроби.
Мікроби
Ми — мікроби — гарні й веселі,
Ми прийшли до вашої оселі.
Ми — мікроби — дуже любим бруд.
Мабуть, ми оселимося тут.
Ми прийшли до вашої оселі.
Ми — мікроби — дуже любим бруд.
Мабуть, ми оселимося тут.
Мікроб 1
Нам не подобаються усі, хто
полюбляє умиватися!
Мікроб 2
Хто вміє сам розчісуватися!
Мікроб 1
А нечупар, замазур, ледарів
Дуже полюбляємо!
Дуже полюбляємо!
(З’являється Мойдодир з
помічниками.)
Мийдодир
Мікроби, зараз же залиште наше
свято!
Мікроби
Нам тут дуже подобається!
Мийдодир
Не хвилюйтесь, діти. Я знаю, чого
мікроби бояться більш за все. А ви знаєте?
Мило
Щоб нічого не боліло,
Полюбити треба мило!
Полюбити треба мило!
Вода
Часто й чисто руки мити
Та охайному ходити.
Та охайному ходити.
Мікроби
Нам дуже страшно! Не треба!
Заберіть мило й воду!
Зубна щітка
Щоб здорові зубки мати,
Слід про них щоденно дбати:
Чистить ротик, полоскати,
А твердого не кусати.
Слід про них щоденно дбати:
Чистить ротик, полоскати,
А твердого не кусати.
Гребінець
Та й волосся причесати,
Щоб красивий вигляд мати.
А в кишені кожну днинку —
Носову носи хустинку.
Щоб красивий вигляд мати.
А в кишені кожну днинку —
Носову носи хустинку.
(Вода, гребінець і щітка
проганяють мікробів.)
Учень 13. Щоб здоровим довго жити,
Воду слід усім любити,
Мило, пасту, гребінець —
Будеш справжній молодець!
Воду слід усім любити,
Мило, пасту, гребінець —
Будеш справжній молодець!
Учень 14. Шапочка у глині,
Сажа на коліні,
Пальчики зелені,
Плаття у смажені.
Сажа на коліні,
Пальчики зелені,
Плаття у смажені.
У смажені навіть ніс,
На щоках — сліди від сліз.
Отака Ганнуля,
Дівчинка - бруднуля.
На щоках — сліди від сліз.
Отака Ганнуля,
Дівчинка - бруднуля.
( Виходить дівчинка - бруднуля.)
Учень 15. Вся замурзана, брудна,
Неохайна дуже…
Подивіться: ось вона
Влізла у калюжу.
Неохайна дуже…
Подивіться: ось вона
Влізла у калюжу.
Як у вашій школі
Ви зустрінете таку,
То скажіть їй хором:
Сором! Сором! Сором!
Ви зустрінете таку,
То скажіть їй хором:
Сором! Сором! Сором!
Учень 16. На носі чорнило,
На шапці чорнило —
Немов їх чорнильним дощем покрило.
На кожній долоні написано «Юра».
Скажіть, вам не стрівся такий замазура?
На шапці чорнило —
Немов їх чорнильним дощем покрило.
На кожній долоні написано «Юра».
Скажіть, вам не стрівся такий замазура?
Учень 17. Біжить, підкидає він сумку з книжками,
А сумкою бився оце з хлопчаками,
Та тільки устиг замахнутись щосили —
Під ноги хлоп’ятам книжки полетіли,
Всіма сторінками сплеснули від ляку:
Ой, хто угамує його, розбишаку?
Скажіть — ви не бачили хлопця такого?
А сумкою бився оце з хлопчаками,
Та тільки устиг замахнутись щосили —
Під ноги хлоп’ятам книжки полетіли,
Всіма сторінками сплеснули від ляку:
Ой, хто угамує його, розбишаку?
Скажіть — ви не бачили хлопця такого?
Учень 18. Чи, може, когось, хто у вас на прикметі,
Ви зараз у цім упізнали портреті?
Коли він вам справді знайомий в лице —
Ми просимо вас написати про це.
Ви зараз у цім упізнали портреті?
Коли він вам справді знайомий в лице —
Ми просимо вас написати про це.
(На сцену виходять мати й
Василько.)
Мати
- Помий, Василько, руки. Як ти
підеш до школи з такими руками?
Василько
- Та це не обов’язково.
Мати
- Як то не обов’язково?
Василько
- Бо я в школі ніколи руки не
піднімаю.
Мийдодир
Потріться губкою і мочалкою,
Потерпіть — це не біда.
І чорнило, і повидло
Змиє мило і вода.
Потерпіть — це не біда.
І чорнило, і повидло
Змиє мило і вода.
Помічники (разом)
Дорогі наші учні, діти,
Дуже, дуже просимо вас —
Мийтесь частіше –
Дуже, дуже просимо вас —
Мийтесь частіше –
Будете здоровіші.
Учень 19. Коли приходить втома на уроках,
Ти , друже, завжди пам’ятай:
Фізкультхвилинка у пригоді стане
-
Робити з нами ти їй починай.
Учень 20.Тож пропонуєм всім вам встати
І з нами фізкультпаузу почати.
Фізкультхвилинка
Учень 21. Люблю я солоденьке все:
цукерки, булочки, пампушки,
А ще зефір та шоколад,
Морозиво й ватрушки.
Учень 22. Без них прожити я не можу
Ні жодної хвилини.
Смакую навіть у вві сні
Й думками до них лину.
Учень 23. Та схаменіться , друзі,
Бо знати треба вам,
Що солодощі різні
Шкідливо їсти нам.
Читання учнем вірша «Складний експеримент».
Хтось галактики вивчає
у потужний телескоп.
Хтось мікроби розглядає
в електронний мікроскоп.
Я погодився б охоче
на складний експеримент:
їсти шоколад до схочу
замість супу і котлет.
В шоколаді помічаю
переконливий ефект:
неймовірно розвиває
хитрість, спритність, інтелект.
У дослідженнях існує
прикрий лиш один момент, —
«Тато-банк» не фінансує
цей складний експеримент.
(Сценка «Ми корисні для людини»)
Доброго дня!
Впізнали нас?
Ми вітаміни.
Дуже корисні для людини.
А. Щоб здоровим підростати ,
Треба в їжу уживати
Овочі та фрукти –
Вітамінні ці продукти .
В. Вітаміни в нас смачненькі :
І солодкі, і кисленькі .
Їжте , діти, нас охоче,
Кожний, хто, коли захоче.
С. Щоб були ви здоровенькі ,
І красиві й рум’яненькі,
Щоб росли міцні і дужі,
До хвороб були байдужі .
Всі: Хто дружить із нами буде,
Всі незгоди той забуде.
Виросте міцним, здоровим -
Переможе всі хвороби.
Пісня "Діти і яблунька"
Д. Вітамінчик бравий я.
Знаю все від «А» до «Я»,
З книгами завжди дружу,
Всі завдання розв’яжу.
Діточки, ви теж спішіть,
Свою кмітливість покажіть.
Кругле, соковите,
Сонцем налите.
З гілочки котиться –
У ротик проситься... (яблуко).
У вінку зеленолистім,
У червоному намисті
Видивляється у воду
на свою хорошу вроду. (Калина).
Ми цукрові, ми кормові.
Є брати у нас столові
Ми зростаємо рядками
Люди звуть нас...(буряками).
Сидить Марушка
В семи кожушках;
Хто її роздягає,
Той сльози проливає.(Цибуля).
Ми зеленої всі масті
Всі довгасті, всі смугасті.
Прив’язали нас в рядках
На зелених ланцюжках.
Гарбуза ми сини й дочки
Звати як нас? (Огірочки).
Вона на сонці сонцем сяє
І родичів багато має.
Гарбузову господиню
Усі знають! Хто це? (Диня)
Що то за голова,
Що лиш зуби та борода? (Часник)
І печуть мене і варять,
І їдять мене і хвалять,
Бо я добра і смачна. (Картопля)
Сидить дівчина в коморі,
А коса її надворі. (Морква)
Зозуляста, сріблиста,
Сорочок наділа 300. (Капуста)
Учень 24. Здоров’я – основа
усього на світі,
Здоровими бути бажають всі діти.
Для цього потрібно щоденно
вмиватись,
Робити зарядку і тепло вдягатись.
Учень 25. Себе гартувати водою і сонцем,
І солодко спати з відкритим
віконцем.
І їсти усе, що на стіл подають,
Бо ж страви нам росту і сил
додають.
Фізкультхвилинка «Розбудило сонечко нас з тобою».
Учень 26. Поводитись добре, усіх шанувати.
Не плакать, не киснуть, не
капризувати.
Не гратись з вогнем, не стрибать
під машини,
Що мчать по дорогах щодня без
упину.
Себе берегти для матусі і тата,
Накази їх всюди виконувать свято.
Учень 27. Щоб міцне здоров’я
мати,
Треба добре-добре знати
Дітям правила прості,
А за змістом золоті.
Учень 28. Перш за все – не лінуватись
І здружитися із спортом,
Рідко ласувати тортом,
Воду крижану не пити
І ніколи не палити!
Учень 29. Щоб знешкодити мікроби,
Руки мий щоразу чисто,
Не забудь щоденно їсти
Овочі і фрукти різні –
Всі вони тобі корисні.
Учень 30. Перед сном запам’ятай:
Не злися і не переїдай.
Чим легша їжа,
Тим сон міцніший.
Учень 31. Про здоров’я своє
Завжди пам’ятай,
Немиті овочі і фрукти
Ніколи не вживай.
Учень 32. Вранці й ввечері, мій любий,
Завжди - завжди ти чисть зуби.
Учень 33. Хто здоровий, той сміється,
Все йому в житті вдається,
Радість б'ється в нім щоднини,
Це ж чудово для людини!
Хто здоровий, той не плаче,
Жде його в житті удача.
Учитель. Головне – здоровим бути, - це потрібно всім збагнути,
Бо як є здоров’я й сила, то і світ
людині милий,
Й думка в неї веселенька, і тоді
вона жвавенька.
Все їй хочеться робити: і сміятись,
і радіти.
А як тільки захворіє – зразу
сонечко тускніє.
Тому це – запам’ятай, про своє
здоров’я дбай!
Здоров'я - це безцінний дар. Без нього дуже
важко зробити життя цікавим,багатогранним і щасливим. Тому здоров’я треба
берегти і зміцнювати.
Дотримуйтесь режиму дня.
Раціонально харчуйтеся. Займайтеся фізкультурою і спортом. Загартовуйтеся.
Учень 34. Нам долать нові вершини,
Ми – майбутнє України!
Щоб творити і дерзати,
То здоров’я треба мати.
Немає коментарів:
Дописати коментар